با حضور مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران:
به مناسبت هفته دولت و گراميداشت سالروز شهادت شهيدان رجايي و باهنر مراسمي در نيروگاه شهید سلیمی نكا برگزار شد. 
کد خبر: ۱۱۲۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲ 27 August 2023

به گزارش تابناک مازندران، در اين مراسم مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران در سخناني به واکاوی توطئه های مختلف دشمنان برای به شکست کشاندن نظام مقدس جمهوري اسلامي و بیان توفیقات و دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت.

 

آيين گراميداشت هفته دولت در نيروگاه نكا برگزار شد   

 

حجت‌الاسلام جعفر رعایتی با تمسک به حدیث قدسی از پایبندی به اصول و ارزشهای اخلاقی به عنوان راهکار برون رفت از چالشها و نزاع های اجتماعی یاد کرد و گفت: یکی از پیامبران بنی‌اسرائیل که از اختلافات موجود بین مردم قومش ناراحت و در پی برقراری صلح و صفا و دوستی بین آنان بود از حضرت احدیت راه حلی برای برون رفت از مشکلات طلب نمود که به وی وحی شد در صورت پایبندی مردم به پنج اصل: "زود قضاوت نکردن دیگران، انجام کار برای رضای خدا، پناه دادن به بی پناهان، برطرف کردن نیاز حاجتمندان و پرهیز از غیبت" مشکلات اجتماعی برطرف می شود. 

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه بدلیل شرایط سیاسی حاکم بر کشور در زمان طاغوت پیروزی انقلاب برای کسی قابل باور نبود، افزود: دشمنان این ملت برای جلوگیری از الگو شدن انقلاب برای سایر ملت ها و به خطر افتادن منافع خود توطئه های مختلف و در صدر آن جنگ تحمیلی را بر ملت ما تحمیل کردند. اما جوانان غیور ما گوش به فرمان مقتدایشان استقامت کردند و از هیمنه دشمن، هراسی به دل راه ندادند و دشمن نابکار را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشتند.

رعایتی در ادامه با اشاره به گوشه ای از موفقیت ها و دستاوردهای کشور در زمینه های مختلف علمی، سیاسی، نظامی و تکنولوژی های نوین، اتکاء کشور به توانمندی های درون زا را عامل مؤثری در راستای اقتدار نظام اسلامی دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار